söndag, december 21, 2008

See Saw Soul

Nu ska jag sluta blandmissbruka, min knarkartripp är över ;) Lemsipen är slut och esberitoxen börjar bli överflödig...känner mig inte så förkyld längre.

Det är inte lätt att vara jag, eller en 71:a med Jupiter/Neptunus opposition Saturnus. Är det ens möjligt att ha t.ex. ett fast jobb med ett humör/sinne som är fast i ett jävla astralt gungfly... Nog för att jag ska ha mens snart, men det här finns ju fan inte på kartan...

I fredags återupptäckte jag Verve-låten "Back on My Feet Again". Sån nakenhet, sårbarhet, så ärligt. Så jävla vackert. Började gråta redan vid första versen och sen har jag bara fortsatt. Det har droppat nonstop ur ögonen hela helgen i stort sett... Sen har humöret gått upp och ner, hit och dit...in och ut. Eller inte ut alls faktiskt. Jag har fastnat i introvertträsket igen...

Jag har väl all anledning att gråta antar jag.

Inga kommentarer: