onsdag, september 03, 2008

Generositet kan vara ett meddelande på nätet...

"scorpiomoon..*ler*... läser din nattsvarta blogg fortfarande... skrattar gott många gånger. andra vill jag bara krama dig [...] känns som det är något slags konstant mörker... men där i fjärran ser du ett ljus i bland som ger kraft åt hopp som lyser upp än mer och du ser alla detaljer i natten.. men aldrig blir det dag, känner igen mig i din blogg, ja faktiskt älskar jag den på många sätt..vet...låter kanske konstigt, men du är speciell[...]"

Är bloggen nattsvart? Trodde jag alternerade lite mellan svart och vitt åtminstone...och kanske hittade gråskalorna ibland. Men så långt har jag inte kommit alltså, haha. Där ser man.

Men fint skrivet iaf, P... generöst... Bara det att någon känner igen sig gör ju att man rycks upp ur isoleringen och känslan av avskurenhet. Där lös du upp mitt konstanta mörker ett ögonblick...tack.

Inga kommentarer: